Adaptivní hudba v počítačových hrách a dalších interaktivních médiích

Počítačové hry se staly výraznou uměleckou formou, kolem které vyrostl rozsáhlý průmysl. Zvuk a hudba v počítačových hrách je významnou součástí UX. Spoluurčuje žánr celého díla, řídí emoce, nastavuje očekávání obtížnosti, atd. Ve své přednášce se zaměřím na adaptivní hubu, tj. na hudbu, která reaguje na to, co se děje ve hře. Budu hovořit o různých technikách a jejich aplikacích: Nelineární soundtrack, reorchestrace, generativní hudba, atd.


Přednáší: Adam Sporka

Organizuje: Zdeněk Míkovec

Hostí: H1.cz

Partneři: AVG, ExperienceU, K2

Vstupné: 100 Kč, členové Asociace UX zdarma

Datum konání:

02.03.2015, od 19:00

Místo:

H1.cz

Praha

Rozkošného 762/5

Poslední tweety