Jak najít prostor pro inovace pomocí HCD metod

Přijďte si v rámci Týden inovací do 2FRESH vyzkoušet praktický workshop, který vám pomůže najít prostor pro inovace. Protože dnes nestačí jen jít s dobou, ale být o krok napřed.

Pokud chcete zdokonalit stávající službu, produkt nebo máte nápad na nový startup, klíčem k úspěchu je dostat se do hlavy vašich zákazníků. Jak ale zjistit jejich skutečné potřeby, které vám pomůžou vymyslet úspěšný produkt?

To si vyzkoušíte na workshopu Customer Activity Cycle, který vychází z metod Human-Centered Designu. Během 2 hodin si osvojíte jednoduchý proces, který vás dovede až do bodu: "To je skvělý, proč mě to nenapadlo dřív?"

Workshopem vás provede:
Milan Chvojka - vede UX tým v 2FRESH, baví ho střídat role a být u všechfází projektu, jak během vývoje, tak po spuštění. Jeho přístup k práci je postavený na tom, že naslouchá lidem a učí tomu i ostatní. Zkušenosti z digitálního prostředí sbírá už skoro 20 let.

Petr Václavík - 2FRESH kreativec, dokáže střílet nápady od boku, ale nejraději má, když je může opřít o insight, který mu vyšel z výzkumu. Nepovažuje kreativitu za výsadu kreativců, dokáže každého nasměrovat správným směrem tak, aby sám přišel se skvělým nápadem.

Pavlína Louženská - 2FRESH stratég, takový parašutista, který se vznáší nad všemi projekty a spouští se tam, kde je potřeba - jednou je to kreativní kampaň, jindy zase předávání know-how nebo startupy Costlocker a Atoto. Také vede v 2FRESH tým, který buduje produkty a služby tam, kde je zrovna potřeba. Díky dlouholeté praxi v marketingu věří na místo dlouhých řečí od stolu v prototypy a testování s reálnými uživateli.

–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Problém s platbou nebo nějaká otázka? Napište nám na veronika.jilkova@2fresh.cz

Datum konání:

22.05.2017, od 17:00

Místo:

2Fresh

Praha

Poslední tweety