Která data z e-shopu mají cenu zlata?

Která data z e-shopu mají cenu zlata?

Po letní přestávce se na vás těšíme spolu s Radkem Hudákem. Radek vedl marketingové oddělení ve Slevomat.cz a momentálně působí ve společnosti Shoptet. Znát ho můžete i jako Google Partners trenéra pro ČR. V online marketingu působí již 8 let, a nejen proto se můžete těšit na komplexní informace.

Od Radka se dozvíte:
- Jaká data v e-shopu se vyplatí sbírat?
- Kde najít externí data, která vám pomohou se lépe rozhodovat?
- Jak tato data číst a jak je využívat?
- Kdo má být příjemcem dat ve firmě?
- Způsobuje velké množství dat rozhodovací paralýzu?

Data nestačí jen sbírat. Přijďte si poslechnout, jak je efektivně používat v marketingu, a přiťukněte si s námi na #VISIčtvrtku sklenkou lahodného vína.

Po registraci vstup zdarma.

Kdy? 25.10.2018 v 18:30
Kde? Velká konferenční místnost, Impact Hub Praha, Drtinova 10, Praha 5

Těšíme se na Vás!

Za celý #VISIteam
Denisa

* V případě jakýchkoli dotazů se obracejte na Denisu (607007111 nebo varga@visibility.cz)

Datum konání:

25.10.2018, od 18:30

Místo:

Impact Hub Praha

Praha

Poslední tweety