Lepší služby offline 6 s Airbank a MessageOk.com

Banku Air Bank snad nemusíme ani představovat. Většina lidí si ji vybaví díky jejich geniálnímu marketingovému claimu: “I banku můžete mít rádi!” Pravda ale je, že jejich klienti je skutečně rádi mají! Nejen jejich NPS to dokazuje. Nezvykle inovativní a moderní banka na Českém trhu zvýřila vody a nám je ctí, že na dalších Lepších službých oflline promluví Robert Štefl, Head of operations Airbank, který mimo jiné řidí i zákaznickou péči. Robert sbíral zkušenosti v České spořitelně, Home Creditu a nebo American Express. Celou svou kariéru se specializuje na design produktu a řízení vztahů se zákazníky.

Jeho přednáška na téma I z průšvihu může být úspěch prozradí, jak se staví v Airbank k řešení reklamací a jak se k nim stavěli v minulosti. Asi už tušíte, že to nebyla jednoduchá cesta, na které se rozhodli mnoho věcí změnit, více se dozvíte právě v Robertově prezentaci.

Po Robertovi opět nabídneme nějakou novinku z oblasti technologií, které mohou pomoci skvělé zákaznické péči. Tentokrát vystoupí Lukáš Pulda, z firmy MessageOk.com s.r.o., která navazuje na více než 8let zkušeností s SMS marketingem a mobilní komunikací. Nyní představuje řešení pro možnosti automatizovaného kontaktu se zákazníkem přes Facebook Messenger, Viber a další komunikátory.

Protože Lukáš stál u zrodu několika českých chatbotů, připravil si pro Vás přednášku na téma “Jak je důležité míti chatbota?

Organizačně připomínáme, že je akce zdarma. Důležitá je jen dobrá nálada a pár dotazů pro řečníky. Prosíme o rezervaci míst na anna.senk@growjob.com a těšíme se na místě!

Tým #lepsisluzby

Datum konání:

18.10.2018, od 18:00

Místo:

LMC

Praha

Poslední tweety