Women in Design: Stojí za to zjistit, co se lidem honí hlavou

Proč stojí za to zjistit, co se lidem honí hlavou? (…zejména, když používají vaše weby, služby nebo produkty)

Monika Štekrová

Jak docílit spokojeného zákazníka? Customer Success oddělení a jak ho vnímáme u nás v Teamiu/LMC. Ukážeme si, jak postupujeme při vzniku nového projektu, kde je potřeba naše uživatele naučit něco nového a zajistit, aby se cítili pohodlně, a s kým vším je důležité během projektu spolupracovat, aby výsledek stál za to.

Markéta Kaizlerová

Jaký je rozdíl mezi naším vlastním pohledem na to, co vytváříme a pohledem člověka, který náš web, službu nebo produkt reálně používá? Občas může být těžké si představit, že to, co je pro nás samozřejmé, je pro druhé úplná „španělská vesnice“. A proto má smysl čas od času „vyrazit mezi lidi“. Zeptat se na jejich zpětnou vazbu. Nechat si rozbít náš vlastní pohled na věc. Odborně se tomu říká „user experience“.

Přiblížíme vám, proč to má smysl, jaké jsou základní postupy a jaký to má dopad na produktový vývoj. Těšte se na případovky přímo od nás z LMC.

Datum konání:

28.05.2019, od 18:00

Místo:

LMC

Praha

Poslední tweety